Нова світова ініціатива: 61 незнайомець із різних країн передав послання людству, зробивши своє тіло полотном для спільного тату.
СпецІалисти momondo.ua презентують проект The World Piece, який має на меті показати, як далеко кожна окрема людина може зайти заради об'єднання світу. У рамках The World Piece добровольці з усього світу будуть пов'язані безперервним татуюванням, щоб донести своє послання: якщо людство згрутується, то його ніщо не подолає.
Останнє міжнародне опитування туристичної пошукової системи momondo The Value of Traveling 2019: Opening Our World показало, що світ усе частіше представляється людям розрізненим. 49% опитаних вважають, що загальний рівень толерантності в суспільстві до інших культур сьогодні нижчий, ніж п'ять років тому. Однак більшість респондентів упевнені, що спільного у нас все ж більше, ніж відмінного, і що кожен окремий індивідуум може вплинути на згуртування людства. Дані опитування також підтвердили, що існує залежність між подорожами та неупередженим сприйняттям світу.
Пер Крістіансен (Per Christiansen), віце-президент компанії momondo з маркетингу, коментує:
Місія momondo – допомагати кожному відкривати для себе світ, тож наш новий проект під назвою The World Piece – це ще один крок у цьому напрямку. Адже під час подорожей ми вчимося дивитися по-новому не лише на інші країни та культури, а й на свої власні.
Судячи з нашого останнього опитування, тенденція до роз'єднання простежується сьогодні в усьому світі. Щоб їй протидіяти, ми створили візуальний маніфест, який спрямований на зближення людей одне з одним. Ми звернулися до жителів різних країни з пропозицією зробити татуювання у вигляді неперервної лінії й тим самим показати, що, незважаючи на відмінності, ми єдині у своїй природі. Ми були вражені, коли на заклик відгукнулася величезна кількість охочих підтримати нашу ініціативу”, – додає Пер Крістіансен.
У результатів відбору 61 людина з різних країн і неповторною історією надала власне тіло у якості полотна, щоб передати світові послання. Кожен з учасників став власником унікального татуювання, створеного відомим тату-майстром Мо Ганджі за допомогою єдиної лінії. Пізніше всі учасники зустрілися в Лондоні, щоб розповісти свої історії і, ставши пліч-о-пліч, створити неповторний витвір мистецтва – "Картину світу" (The World Piece).
Подорож – це один із найкращих способів підштовхнути людей до об'єднання. Ми сподіваємося, що проект The World Piece стане початком глобального діалогу, який надихатиме людей подорожувати світом із відкритим серцем і думками. Щоб згуртуватися, ми маємо пам'ятати, що спільного у нас більше, ніж відмінного", – підкреслює Пер Крістіансен.
The World Piece – це лише одна з численних ініціатив компанії momondo на підтримку ідеї про відкритий світ. Серед наших проектів – Open World, Passport Initiative, партнерство з благодійною організацією CISV International, а також кампанія “Подорож слідами ДНК".
Momondo дарує усім охочим шанс стати частиною проекту The World Piece. Розкажіть, чому ви хочете об'єднати світ, і станьте одним з двох переможців конкурсу, які вирушать до Берліна на 3 дні (переліт і проживання в готелі включено) й стануть власниками авторського спільного татуювання від Мо Ганджі. Крім того, близько 20 учасників отримають грошові призи у розмірі 1000 € на подорож до країни, яка, на їхню власну думку, відкриє їм світ. Докладніше про конкурс написано тут.
Деталі опитування About The Value of Traveling 2019:
Анкету заповнили 7 300 осіб із 18 країн у віці від 18 до 65 років, відібраних з урахуванням статі, віку та регіону проживання. Опитування проводилося онлайн у період з 28 лютого до 7 березня 2019 року на основі демографічних даних, наданих компанією Cint.
